Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Hoitoon pääsy Harjun terveydessä surkeaa

Harjun terveyttä perustettaessa luvattiin hoitoon päästävän lähes samana päivänä.

Nyt yrityksen nettisivuilla on teksti: Valtakunnallisena tavoitteena on kiireetön hoitoon pääsy seitsemän vuorokauden sisällä.

Toteutuuko valtakunnallinen tavoite tässä meidän niin erinomaisessa soteyrityksessä?

Onko se sitä, jos hoitaja lupaa soittoajan viikon päähän labrakäynnistä ja puhelua ei tule. Kun seuraavana päivänä asiakas kysyy tilanteesta, niin ilmoitetaan, että lääkäri soittaa puolentoista viikon päästä eli ensimmäisestä yhteydenotosta lähes kolme viikkoa.

Toisessa tapauksessa asiakas soittaa Harjun terveyteen, niin hänelle annetaan lääkärin vastaanottoaika kuuden viikon päähän. On kuulemma kiireetön tapaus. Mistä lääkäri sen tietää, kun asiakas on jutellut puhelimessa hoitajan kanssa ja tämä sitten vie viestiä lääkärille?

Sopii kysyä, toteutuuko valtakunnallinen tavoite tässä meidän niin erinomaisessa soteyrityksessä.

Aikoinaan yhtymäkokouksessa McCarron ja Pohjalainen äänestivät kokoomuksen tahtotilan mukaan noudattamatta kaupunginhallituksen omistusohjauksellista päätöstä ja vielä ylpeilivät käytöksellään. Ja maakuntavaalien alla Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo on nostanut Harjun terveyden esiin hyvänä esimerkkinä nykyaikaisista palveluista.

Ylläkuvattua palveluako McCarron ja Pohjalainen oikeasti halusivat?